morsthy-slide-2.jpg
DCW_6811-1.jpg

Mors-Thy Håndbolds sponsorer fik medieomtale for 27,2 mio. kr. i 2016

Mors-Thy Håndbold er en god måde at eksponere sig på. Det viser en netop offentliggjort medieanalyse fra Infomedia med al tydelighed. Hvert år udarbejder Infomedia en medieanalyse dækkende samtlige danske ligaklubber. Analysen er udarbejdet på baggrund af omtaler i samtlige landsdækkende medier, regionale og lokale dagblade, fagblade, tidsskrifter og magasiner m.fl.

I 2016 var Mors-Thy Håndbold omtalt 2.329 gange i artikler på web eller i blade/magasiner, tv- og radioindslag. Medieomtalen svarer til en annonceværdi på 27,2 mio. kr.

Flere gange i 2016 var Mors-Thy Håndbold på tv-skærmen med et gennemsnitligt seertal på 81.375 - faktisk det tredjehøjeste gennemsnit af alle ligaklubber, kun overgået af FC Midtjylland i Primo Tours Ligaen og ligakonkurrenterne fra GOG Håndbold.

Mors-Thy Håndbolds direktør for team, salg, sponsor & event Gunnar Bruhn Simonsen fremhæver, at medieanalysen viser, at håndbold er en fantastisk måde at promovere og eksponere sig på:

- Mors-Thy Håndbold, der omtales dagligt i landsdækkende, regionale og lokaler medier, er en god eksponeringsplatform for sponsorer - og samtidig er Mors-Thy Håndbold medvirkende til, at der skabes synlighed om og rettes positivt fokus på Thisted Kommune og Morsø Kommune. Det er mange penge i annonceværdien, som Mors-Thy Håndbold er eksponent for. Det er glædeligt for os og for vore mange sponsorer.

Gunnar Bruhn Simonsen er tilfreds med, at sponsorerne også kan se medieværdien i at være med hos Mors-Thy Håndbold:

- Medieanalysen har tydeliggjort hvilken eksponeringsværdi Mors-Thy Håndbold kan tilbyde. Når vi er igennem det igangværende slutspil, vil vi kontakte alle vores sponsorer med henblik på det fortsatte gode samarbejde og om nye sponsorinitiativer og aftaler, slutter Gunnar Bruhn Simonsen.